.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل از بسیجیان عرصه صنعت و معدن مازندران

بسیجیان نمونه عرصه صنعت و معدن مازندران در دومین روز از هفته بسیج تجلیل شدند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در مراسم تجلیل از این بسیجیان با اشاره به اینکه کار و تلاش یکی از عرصه های استراتژیک نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: بسیج در راستای حفظ و دفاع از سرزمین های اشغالی وارد حوزه کار و تلاش شده است.

سردار سید محمد شاهچراغی تصریح کرد:‌ عرصه صنعت و معدن یکی از حوزه های کار و تلاش است که بسیجیان در این حوزه نیز پس از جنگ تحمیلی موفق عمل کردند.

وی با اشاره به اینکه بسیج فکر و ایده است، افزود: تنها افراد عضو سازمان بسیج، بسیجی تلقی نمی شوند بلکه هر انسان آزاده ای در راه خدا گام بردارد، بسیجی است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اعلام اینکه اسلام برای همه بخش های زندگی برنامه دارد، اظهار داشت: کوتاهی و کم کاری بسیج به عنوان مدافعان اسلام غیر قابل قبول و جبران ناپذیر است.

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه 25 نفر از بسیجیان نمونه عرصه صنعت و معدن به عنوان نماد تجلیل شدند، گفت:‌ رزمندگان دوران دفاع مقدس امروز در عرصه تولید شکوفا شده اند.

مرتضی هاشم پور با اشاره به اینکه تشکیل هوشمندانه بسیج یکی از دستاوردهای (ره) بود، خاطرنشان کرد: واژه تولید مقدس و ارزشمند است و حضور بسیجیان در این عرصه موجب رشد و تعالی آن خواهد شد./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.267 seconds.